مهرسا جونممهرسا جونم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
زندگی ما زندگی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

مهرسا جونم عاشقتم

از کجا ایده ی وبلاگ اومد....

1391/12/5 17:48
نویسنده : مهسا
939 بازدید
اشتراک گذاری

2

دختر نازم امروز که اومدم به وبلاگت سر بزنم دیدم مریم جون مامان روشای عزیزم یه پیام گذاشته که چه جوری وبلاگی شدیم و برای عزیزکم وبلاگ درست کردم؟

راستش پارسال اواخر آبان ماه بود که داشتم تو google اسم مهرسارو search میکردم که وبلاگ مهرسارو پیدا کردم وقتی خاطراتی که بابای مهرسا کوچولو واسش نوشته بودو خوندم خیلی خوشم اومد .پیش خودم گفتم :منم واسه مهرسای خودم یه وبلاگ درست کنم این طوری شد که ما هم وبلاگی شدیم و یه عالمه دوست خوب پیدا کردیم . امیدوارم تا اونجایی که بتونم خاطراتتو ثبت کنم .

دوست دارم گل مامان

به رسم این مسابقه منم از دوستای نی نی وبلاگیم دعوت میکنم

فرناز مامان آرشین جون

راحله مامان دینا جون

بابای مهرسا کوچولو

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (22)

ninitv.ir
5 اسفند 91 18:02
سلام اولین شبکه اشتراک گزاری فیلم کودک راه اندازی شد شما می توانید با عضویت در این شبکه علاوه بر استفاده از محتوای سایت؛ کلیپ های شخصی از کودکان خود را در این شبکه به اشتراک بگزارید http://ninitv.ir
بابای مهرسا
5 اسفند 91 20:48
سلام امیدوارم لحظه لحظه زندیگتون پر از شادی باشه منم دقیقا مثل شما اسم مهرسا رو سرچ کردم سایت نی نی وبلاگ باز شد منم این جوری واسه دخملم یه وبلاک درست کردم
مامان کنجد
7 اسفند 91 18:43
سلام خوبید؟ چه جالب نی نی وبلاگی شدی
مامان آرینا مو فرفری
9 اسفند 91 9:56
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
صبا
9 اسفند 91 13:34
فدای اون عکس ها و صورت قشنگت بشن خانومی. ببخش چند وقت نیومدم پیشت. منتظرم بیای پیشم.
مامانی درسا
13 اسفند 91 3:28
مهسا جون امیدوارم تمامی لحظات زندگیتون در کنار هم زیبا و سرشار از شادی باشه گلم دختری گلتو حسابی ببوس
مریم (مامان روشا)
16 اسفند 91 15:02
جونم به مهرسا و مامان مهسای گل
مامان قندعسل
17 اسفند 91 10:24
سلام ماماني. خيلي كار خوبي كردي خاطرات مهرسا جون رو ثبت مي كني. اميدوارم هميشه با انگيزه باشين. دخملي نازي دارين هاااااااااااااالبته همه مهرسايي ها ملوسن
مامان دینا جون
18 اسفند 91 0:46
ای جونم مهسای عزیزم امیدوارم همیشه شاد وسلامت باشید.روی ماه مهرسا جونی رو میبوسم
مریم (مامان روشا)
27 اسفند 91 15:58
پیشاپیش عیدتون مباررررررررررررررررررک
مهسا
4 فروردین 92 17:47
مهسای عزیز سلام.... به یه هم اسم سلام کردن یه مزه ی داره که خیلی طعمش ناب... ممنونم که آمدی و باعث آشنایی من با خودت و دختر گلت شدی.... برای تک تک عزیزانت آرزوی سلامتی و دلخوشی دارم... منم عزیزم لینکت کردم... شاد زی و مهرافروز....
مامانی درسا
11 فروردین 92 2:59
عزیزم مهسا و مهرسا گلم خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. سال نو مبارک
باباي مليسا
17 فروردین 92 10:04
سلام . ضمن آرزوی سالی پر از سلامتی ، خوشی ، مهربونی ، همدلی ، عاقبت بخیری و خلاصه تمام آرزوهای خوب و قشنگ برای شما و خانواده محترمتون و تبريك بخاطر نوشته هاي زيباتون و مراجعه به وبلاگ دخترم ، باید عرض کنم که وبلاگ ملیسا خانم با کلی عکسهای متنوع به روز شد . خیلی خوشحال می شیم تا سال جدید ملیسا رو با بازدید و گذاشتن یک یادگاری زیبا ، قشنگتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما و یادگاریهای زیبای شما هستیم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
24 فروردین 92 17:59
وبلاگ "کودک من " مسابقه شماره 7 را تحت عنوان "کودک و کاردستی" برگزار می کند. جوایز این مسابقه : اهدا کتابهای زبان انگلیسی مخصوص کودکان A Book for Ever 1 به همراه CD و در صورتیکه دوستان موفق به دریافت این کتاب در مسابقات قبلی وبلاگ "کودک من" شدند سطح 2 این کتاب به همراه 2 عدد CD به آنها تعلق می گیرد.
مامان دینا جون
25 فروردین 92 23:18
سلام کجایییییین ؟دلمون براتون تنگ شدههااااا
من
26 اردیبهشت 92 9:13
مریم (مامان روشا)
6 خرداد 92 15:34
مامان طه
8 خرداد 92 11:35
سلام عزیزم ماشالا چه دختریییییییییی خانومی به وبلاگ منم بیا
مامانی درسا
1 تیر 92 15:29
بازم نیستین که امیدوارم هر جا هستید خوش باشین عزیزم
مامان باران
6 تیر 92 9:59
سلام مهسا جون منم تازه وب لاگی برا بارانم درست کردم و فکر نمیکردم اینقدر راحت میتونستم کلی دوست خوب پیدا کنم و خاطرات دخترم رو یه جا نگه دارم . اما ماهی رو هروقت از اب بگیری تازس و منم به جمع وبلاگی ها اضافه شدم به وب باران منم سری بزنید و اگه خوشتون اومد لطفا لینکش کنید مرسی. http://4574.blogfa.com
مهسا مامان نورا
6 تیر 92 15:50
سلام دوست خوبم نورا در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده است لطفا کد 190رو به شماره 20008080200پیامک بزنید سپاسگذارم .منتظر رأیتونم خاله جونی
بابای سپهر
25 شهریور 92 8:21
چه وبلاگ خوبی.... چه دختر گلی....خدا حفظش کنه واستون.....