مهرسا جونممهرسا جونم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
زندگی ما زندگی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مهرسا جونم عاشقتم

تولدت مبارک دختر نازم

1391/7/8 10:12
نویسنده : مهسا
9,013 بازدید
اشتراک گذاری

آمدی به دنیا ودنیا مات و مبهوت به تو مینگرد همه جا را سکوت فرا گرفته تا خدا صدای تو را بشنود صدای دلنشین تو در لحظه شکفتنت عطر حضورت فرا گرفته همه  زمین را ...

قربون خنده هات

 

مهرسای من امروز 3 سالت تموم شد .اصلا باورم نمیشه دختر کوچولویی که 3 ساله پیش خانم دکتر گذاشت تو بغلم امروز انقدر خانومو بزرگ شده باشه .امروز صبح که از خواب پاشدم یاد اولین لحظه ای افتادم که بعد از نه ماه انتظار تو رو تو بغلم گرفتم بهترین حس زندگیم اون لحظه بود که تو رو دیدم .مهرسای من خدارو هزاران هزار بار شکر میکنم که تو فرشته کوچولو رو به من داد .عزیزدل مامان هر لحظه از زندگیم که میگذره بیشترو بیشتر عاشقت میشم .

 

مهرسای من عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم .........

دختر عزیزم تولدت مبارک

3

عشق مامان

امروز از صبح که پاشدی کلی ذوق و شوق داشتی همش میگفتی مامان شب مهمونا بیان فشفشه بگیریم تولد بگیریم من فوت کنم.غروب با بابا رفتیم کیکتو که سفارش داده بودیم گرفتیم آخه دوست داشتی کیک تولدت باربی باشه وقتی کیک رو گرفتیم اومدیم تو ماشین بهت گفتم:مامان کیک باربی رو دوست داری بهم گفتی :مامان ممنونم.قربونت برم وقتی بهم گفتی ممنونم خیلی خوشحال شدم همه ی خستگیم در رفت. امشب پدر بزرگ مادر بزرگات اومدن خونمون .

ص

6



نفس من

4

دخترم در حال فوت کردن شمع 3 سالگی ÷

1

11

عزیز مامان در حال شام خوردن

0

4

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که میتوان با آن به رنج های زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست.میلاد ت معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر میگویم.

2

3


 


 

و در نهایت کادو های امشب1: دخترم من واست یه کوله باب اسفنجی خریدم .بابامرتضی 50 هزار تومان پول بهت داد. عزیز و باباچی برات گوشواره m خریدن.دایی رضا 20 هزار تومن و دایی سالار هم 20 هزار تومن بهت دادن.دست همشون درد نکنه.

3

0

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

بابای دوقلوها
18 شهریور 91 9:38
تولدتتتتتتتتت مبارککککککک انشالله سالهای سال به شادی و سلامتی زندگی کنی
بابای دوقلوها
18 شهریور 91 9:38
سلام تو مسابقه "نی نی های با حجاب" شرکت کردیم. زینب زهرا خوشحال میشن اگه بهشون رای بدید. زمان شروع رای گیری از روز شنبه 1391/06/18 تا پایان روز دوشنبه1391/06/20 http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
سپیده
18 شهریور 91 10:47
www.koodakeman91.niniweblog.com سلام. با تشکر از رای شما
نایسل
18 شهریور 91 13:59
سلام عزیزممممممممممممممممممممم تولدت مبارکککک الهی 120 ساله شی عزیزممم زیر سایه ماامان باباتتتت خوشگل خانوم یه عالمه آرزوی خوب برای تو
نایسل
18 شهریور 91 13:59
مرسی عزیزممم چشات خوشمل دیده قابل ندارن nini رمز تستت
سپیده
18 شهریور 91 19:05
مرسی خانمی
سپیده
19 شهریور 91 2:05
بنام خودتون گذاشتم.
مادر کوثر
20 شهریور 91 16:01
سلام عزیزم تولدت مبارررررررررررررررررک شاد باشی و سلامت. عکسات عالی بودن شما هم با افتخار لینک شدید. مرسی
یاس
23 شهریور 91 2:01
تولدت مبارک جیگر طلا.با کمی تاخیر.ببخش.دیر اومدم وب.عاشقتتتتتتتتتتتتتتم
مامی ندا
23 شهریور 91 17:43
ای جونمممممممممممممممم تولدت مبارکککککککککک خوشگلللللللللل خانمییییییییییی تبریک با تاخیر منو پذیرا باش ایشالا در کنار مامان بابا روزهای خوبی داشته باشی و 120 ساله بشی خوشگلم
آرزوی من
23 شهریور 91 19:44
اینقدر از این خونه هایی که سفره روی زمین میندازن خوشم میاد که نگو خوش به حالت مهرسا که اینقدر خونواده صمیمی داری
نسیم مامان کانی
24 شهریور 91 14:00
تولدت مبارک خانومی وهدیه ها هم مبارک باشه کوچولو (ببخشید با تاخیر بود)
ناهيدمامان فاطمه گلي
27 شهریور 91 2:17
سلام مهرساجون تولدت مبارك انشالله صدساله شي چه عكشهاي خوشگلي كيكت هم مثل خودت نازه ميبوسمت ماماني ممنون
مامان نگار
27 شهریور 91 23:35
تولدت مبارک مهرسا جونی
مامان دینا
30 شهریور 91 1:46
واااای خدای من ببین اینجا چه خبره تولدت مبارک مهرسا جونیچه عکسهاییچه کیکیچه دخملیما هم شما رو لینکیدیم
مریم(مامان روشا)
30 شهریور 91 1:55
تولدت مبارررررررررررررررررررک خیلی با تاخیر اومدم خاله جون بخشید ایشالا هرروزت پراز شادی باشه عزیزم
سپیده
18 مهر 91 23:45
http://koodakeman91.niniweblog.com/ سلام با تشکر
مادر کوثر
23 مهر 91 9:16
سلام مامانی امروز تولد سه سالگیه دخترم، کوثرجونه تشریف بیارید خوشحال میشیم
پریسا
2 آبان 91 22:26
آخی عزیزم . آروشای منم این آهنگ مهسا رو خیلی دوست داره .ایشالله همیشه شاد باشی خوشکل خاله .
بنفشه
9 آبان 91 15:20
ببخشید که تاخیر داشتم . مهرسا جو تولدت مبارک . دوست دارم . امیدوارم تاخیر مرا بپذیرید .