مهرسا جونممهرسا جونم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
زندگی ما زندگی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

مهرسا جونم عاشقتم

خدا جونم ازت ممنونم

1391/7/30 23:53
نویسنده : مهسا
833 بازدید
اشتراک گذاری

خداجونم ازت ممنونم هزاران هزار بار شکر که لیاقت مادر شدنو بهم دادی .

دیگه دخترم حسابی بزرگ شده خانوم شده .وقتی غذا براش میارم بخوره موقعی که غذاشو تموم میکنه میگه مامان دست خودت نکنه (آخه نمیتونه بگه دستت درد نکنه)وای چه کیفی میده وقتی اینطوری باهام حرف میزنه.

دیشب داشتم فکر میکردم یعنی لذتی بالاتر از این هست که فرشته کوچولوت بغلت کنه بگه مامان مهسا (از خود راضیآخه دخترم یه وقتایی خیلی ناز منو مامان مهسا صدا میکنه) عاشقتم دوست دارم.اون لحظه که این حرفارو میشنوم نمیدونم چه جوری بغلش کنم که حسابی بوسش کنم .

مهرسا خودشم میدونه قراره چه بلایی سرش بیارم از دستم فرار میکنه یه چند دور دوره خونه میزنه تا گیر من بیفته اون موقع دیگه ولش نمیکنمب.

جدیدا خانوم خانوما آخر شب که میشه میاد میگه مامان حالم بده منم بغلش میکنم میگم مامان چی شده چرا حالت بده میگه:مامان میچرخم (اولا نمیفهمیدم منظورش چیه با هزار زحمت بهم فهموند که یعنی سرش گیج میره)پاشو برام آب دن درست کن .شب اول که بهم گفت رفتم براش آب یخ آووردم .قرطی خانوم بدو بدو رفته چهار پایرو آوورده رفته بالای کابینت قندونو آوورده پایین میگه مامان آب دن میخوام دیده(دیگه). آخرشم قیافه حق به جانبی میگیره خیلی جدی بهم میگه :آخه من از دست تو چیکار کنم همش این کارا میکنی.

2

تقریبا یک ماه پیش من و مهرسا و بابایی رفتیم سیرک .حسابی بهمون خوش گذشت مهرسا هم کلی ذوق کرد.برای من که اون شب یه شب به یاد موندنی تو زندگیم بود همه چیز عالی بود.

عکس پایین هم مهرسا وبابا و پهلوان خلیل عقاب (بنیان گذار سیرک در ایران)که به پدر سیرک ایران معروف هستند.اون شب بعد از تموم شدن برنامه ایشون خیلی با حوصله با همه عکس انداختند .



پهلوان خلیل عقاب

  یکی از عکسای مهرسا در حال دیدن برنامه های اون شب.

45


 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرشين
1 آبان 91 14:51
خيلي حس شيريني مهسا جون، اينكه يكي رو داري از جنس خودت كه بهت خيلي نزديكه... اينو وقتي بزرگتر بشن بيشتر احساس ميكنيم.. يه حس غير قابل توصيف.. واقعا بايد خدارو شكر كرد..
مامان آرشين
1 آبان 91 14:53
اميدوارم هميشه در كنار خانواده خوبت خوش باشي..
یاس
6 آبان 91 0:21
عزیزم.همیشه به شادی و خوشی. میبوسمتون
بنفشه
7 آبان 91 15:42
سلام من لینکتون کردم شما هم اگه دوست داشتید مرا لینک کنید
مامان دینا
12 آبان 91 0:22
یعنی من عاشقتم مهرسا جون
من
6 دی 91 1:26
یه چیز بگم ؟ من تا حالا سیرک نرفتم خوش بحالت مهرسا