مهرسا جونممهرسا جونم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
زندگی ما زندگی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

مهرسا جونم عاشقتم

نوازش

1391/6/18 19:20
نویسنده : مهسا
866 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم خیلی این آهنگو دوست داری هر وقت این آهنگ پخش بشه منو صدا میکنی میگی :مامان بدو خودت اومدی داری برام دیتار (منظورت گیتاره) میزنیو میخونی.

مهرسای من

چشمای بسته ی تورو با بوسه بازش میکنم

قلبه شکسته ی تورو خودم نوازش میکنم

نمیزارم تنگ غروب دلت بگیره از کسی

تا وقتی من کنارتم به هر چی میخوای میرسی

خودم بغل میگیرمت پر میشم از عطر تنت

کاشکی تو هم بفهمی که میمیرم از نبودنت

خودم به جای تو شبا بهونه هاتو میشمرم

جای تو گریه میکنم جای تو غصه میخورم

هر چی که دوست داری بگو حرفای قلبتو بزن

دل خوشی هات مال خودت دردودلات برای من

من واسه ی داشتن تو قید یه دنیارو زدم

کاشکی ازم چیزی بخوای تا به تو دنیامو بدم


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

نایسل
18 شهریور 91 20:08
خاله مرمر
18 شهریور 91 20:25
سلام دوست عزیز، اومدم تا ازتون کمک بخوام، ریحانه جونم تو مسابقه «نی نی های باحجاب» وبلاگ کودک من شرکت کرده، رای گیری از روز شنبه 91/6/18 تا پایان روز دوشنبه 91/6/20 ادامه داره، اگر میشه یه کوچولو وقت بگذار و برو به این آدرس http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php و در بخش نظرات به شماره 5 ریحانه رای بده، باور کن خیلی وقتتو نمیگیره. پیشاپیش از لطفت ممنونم
زینب(عمه آرتمیس)
19 شهریور 91 0:03
سلام مهسا جان,تولد مهرسا جون مبارک باشه,ازقول من ببوسش
خاله ی کوثر
19 شهریور 91 0:32
سلام کوثر طلا کاندید نی نی حجاب شده ممنون میشم اگه تا روز دوشنبه به لینک زیر برو به عکس شماره 8 یعنی به کوثر رای بده http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
بابای دوقلوها
19 شهریور 91 8:28
هر آهنگی که مهرسا خوشگلمون دوست داره ما هم دوست داریم. فکر کنم باید آهنک قشنگی باشه
بابای دوقلوها
19 شهریور 91 8:29
سلام خواهش میکنم این چه حرفیه من هیچ توقعی نداشتم امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید
مامی ندا
23 شهریور 91 17:45
ای جونمممممممممم چ با سلیقه هم هست
آرزوی من
23 شهریور 91 19:44
^^^^^^^^^^^################^^^^^^^^^^^^✿ ^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^✿ ^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^✿ ^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^✿ ^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^✿ ^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^✿ ^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^✿ ^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^✿ ^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^✿ ^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^✿ ^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^✿ ^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^✿ ^###^^^^##^^آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم^^##^^^^###^^✿ ^###^^^^###^^آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم^^##^^^^####^^✿ ^####^^^^###^^آپـــــــــــــــــــــــــــــــــم^^###^^^^###^^^✿ ^^###^^^^####^^آپـــــــــــــــــــــــم^^####^^^^####^^^✿ ^^####^^^^#####^^آپــــــــم^^#####^^^^^###^^^^✿ ^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^✿ ^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^✿ ^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^✿ ^^^^^^#########################^^^^^^^^✿
یاس
26 شهریور 91 2:02
به حق که آهنگ قشنگیه.بوووووووووووووووووس
مریم(مامان روشا)
30 شهریور 91 1:56
روزت مباررررررررررررررررک عزیزم
arshin googooli
30 شهریور 91 16:05
az tarafe man beboos in dokhtare sabzeye banamako
نایسل
31 شهریور 91 2:35
دختر با احساس ناز روزت مبارک
آرزوی من
10 مهر 91 19:18
دوباره آپم راه گم کردید به من هم سر بزنید
مامانی درسا
11 مهر 91 2:25
عربرم سلام یه عالمه دلم برای شما و مامانی تنگ شده بود خداروشکر دوباره اومدم روی ماهتو دیدم ..... مامانی آهنگ وب درسا همین ترانه س واسش بذار
مریم(مامان روشا)
13 مهر 91 16:02
آهنگتو عشق است خاله جوون مامانی کجااااااااایی
بابای مهرسا
15 مهر 91 1:39
سلام خیلی ببخشید به خاطر قطع شدن نت نتونستم امیدوارم شاد باشید
سپیده
15 مهر 91 15:02
سلام. وبلاگ "کودک من" پستی را به عنوان "شیرین ترین لحظه زندگی من" گذاشته. خوشحال می شم در صورت تمایل شما هم شرکت کنید. www.koodakeman91.niniweblog.com
بابای مهرسا
16 مهر 91 0:43
سلام نظرتون در مورد مهرسای یک ساله چیه؟ بفرمایید
مامان سونیا
17 مهر 91 16:46
کاش هرگز زنگ تفریحی نبود جمع بودن بود و تفریقی نبود کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم لا اقل یک روز کودک می‌شدیم روز جهانی کودک مبارک
بابای مهرسا
18 مهر 91 15:18
ممنون از حضورتون
نایسل
19 مهر 91 21:37
مرسی مهربون من
مامان پریسا
24 مهر 91 14:46
دست مامانی درد نکنه که برای دختر خوشکلشون گیتار میزنه با این ترانه ی خوشکل سلام مامانی اگر دوست داشتید به ما ه سر بزنید تا بیشتر با هم دوست بشیم
مادر کوثر
29 مهر 91 10:07
سلام دوست من با پست جشن تولد بروزیم تشریف بیارید
مریم(مامان روشا)
30 مهر 91 12:15
golabaton
8 آبان 91 10:34
سلام دوستان یک چند تا خانوم دور هم جمع شدیم و یک سایت با نام گلابتون (با نگاه ویژه به نیازمندیهای بانوان) راه اندازی کردیم خوشحال می شم به ما سر بزنید و نظرات و مطالبتون رو برامون ارسال کنید. البته این امکان و به وجود آوردیم تا اگه صاحب کسب و کاری هستید بتونید به رایگان هم تبلیغ کنید www.golabaton.com