مهرسا جونممهرسا جونم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
زندگی ما زندگی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

مهرسا جونم عاشقتم

زندگی مامان

1391/5/18 1:13
نویسنده : مهسا
1,041 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم سلام عشقم سلام جونم الان که دارم برات مینویسم از حموم اومدی گرفتی خوابیدی مهرسای من مامان عاشقته روز به روز که بزرگتر میشی حس مادر بودنو بیشتر درک میکنم .عزیزدلم تو خیلی مهربونی کافیه ببینی من یه جا نشستم دارم فکر میکنم سریع میای بغلم میکنی بوسم میکنی میگی :مامان ناراحت نباش دوست دارم . وقتی این حرفارو بهم میزنی انگار خدا دنیارو بهم میده . چند روز پیش صبح خوابیده بودم اومدی بالا سرم نشستی میگی:جون من بلند شو آفرین دخترم پاشو . بلند شدم بهت میگم مگه من دخترتم.میخندی میگی :پاشدی دخترم آفرین دختر خوبم.

مهرسا نفسم وقتی اینطوری حرف میزنی محکم بغلت میکنم انقدر بوست میکنم همش میخوای از دستم فرار کنی همش میگی مامان بسه.

شب ها موقع خواب وقتی من کتاب بر میدارم که بخونم پامیشی میبینی کتاب دستمه میگی مامان کتابمو بیار میخوام کتاب بخونم 2منم میگم چشم اگه یه دقیقه دیر برات کتاب بیارم خونرو میذاری رو سرت بابا رو از خواب بیدار میکنی.

دیروز خیلی شیطونی کردی منم از صبح داشتم کار میکردم حسابی خسته شده بودم  داشتم تو آشپزخونه ظرف میشستم 3 که اومدم بیرون دیدم صدات نمیاد آخه هر وقت در حال خرابکاری باشی ساکت میشی هیچی نمیگی اون موقع است که باید سریع پیدات کنم دیدم رفتی یه گوشه ی اتاقت نشستی سایه مامانو به همه جا مالیدی رو فرش رو دیوار به خودت زدی خیلی عصبانی شدم نمیدونستم چیکار کنم یه کوچولو دعوات کردم و از اتاق اومدم بیرون بعد از چند دقیقه دیدم نیومدی بیرون درو بسته بودی .من که درو باز کردم بهم گفتی:مامان برو بیرون میخوام گریه کنم 4.الهی قربونت برم که بزرگ شدی میخوای تنهایی گریه کنی عزیزدل مامان.

 

 

1

 5

بقیه عکسای دختر گلم در ادامه مطلب

 

1

0

5

4

45

 

7

8

9

11

 

33

7777

 

55

88

 

 555

 

88

2

45

14

77

دخترم در حال غذا دادن به خرگوشا

52

01

88

000

44

40

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نایسل جون
18 مرداد 91 1:16
آخی چه دختر خوب مهربونی داری چقدر قشنگ میحرفه
نایسل جون
18 مرداد 91 1:16
عکساش خیلی خوشگل بودن خیلی توهم منو دعا کن دوستم
بابای دوقلوها
18 مرداد 91 15:29
ای جاااااااان چه شیرین وقتی میگه "پاشدی دخترم آفرین دختر خوبم." آدم میخواد بچلوندش واییییییییییییی عکس دومیه چقد خوشگلهههه کلا عکسها با وجوود مهرسا گلی محشر شده
نایسل جون
18 مرداد 91 18:06
منم به نوبه ی خودم اگر لیاقتشو داشته باشم واسه ی همه دعا میکنم ... یا علی[بوسه]
مامان ترانه
19 مرداد 91 12:29
عزیزم ماشالله یعنی دخمله منم اینجوری شیرین زبون میشه خدایا کمک کن با این بزرگ آدمهای کوچیک درست رفتار کنیم مهرسا جون با ترانه من دوست میشی ؟اگر تمایل داشتی تبادل لینک کنیم
مریم(مامان روشا)
20 مرداد 91 17:20
عزیزم میدونی مهسا جون وقتی بچه ها به حرف میافتن خیلی شیرینتر میشن منم عاشق این حرفای بچه هام عکساهم عالی چه جاهای قشنگی رفتین...همیشه کنار هم خوش باشین
خاله سنا
21 مرداد 91 2:21
ممنون عزیزم
پري
22 مرداد 91 0:35
اخي قربونش برم من
mamane arshin)farnaz)
22 مرداد 91 12:57
axaye mehrsa mesle hameye axaye ghabli ghashangan...akhe mehrsa kheyli banamake