مهرسا جونممهرسا جونم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
زندگی ما زندگی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

مهرسا جونم عاشقتم

مهرسای من میخوام باهات دردودل کنم

1391/5/22 2:03
نویسنده : مهسا
715 بازدید
اشتراک گذاری

 مادر که میشوی گاهی دلت میگیرد گاهی بی اختیار اشک میریزی و چون مادری وقتی همه خوابند گریه میکنی. گاهی خالی میشوی از همه خنده ها گاهی فقط دلت یک جاده میخواهد که بروی اما نمیدانی کجا؟ سلام مامانی امشب میخوام باهات یکم دردو دل کنم به این ایمان دارم وقتی بزرگ شدی و تونستی اینارو بخونی حتما مامانتو درک میکنی مهرسای مامان الان که دارم مینویسم مثل یه فرشته کوچولو کنارم خوابیدی .یه ذره دلم گرفته الان که خوابیدی راحت میتونم کنارت بشینمو باهات حرف بزنمو دردو دلمو بگم آخه الان خوابی دیگه مامانو ناراحت نمیبینی که بخوای غصه بخوری .مهرسا مامان عاشقته.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پري
22 مرداد 91 0:48
درد دل قشنگي بوداخه چرادلتون گرفته؟