مهرسا جونممهرسا جونم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
زندگی ما زندگی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مهرسا جونم عاشقتم

این روزا

1391/12/3 11:25
نویسنده : مهسا
1,131 بازدید
اشتراک گذاری

ا

 

 

 

3

این روزا حسابی سرم شلوغه تا دو هفته دیگه اسباب کشی داریم به قول مهرسا میخوایم بریم خونه جدید .احتمالا تا چند وقت اینترنت نداشته باشم به خاطر جابه جاییناراحت.

دیروزم میخواستم غذا درست کنم که زدم دستمو بریدم و چند تا بخیه خورد حالا از دیروز هیچ کاری نمیتونم بکنم کلافه شدم همش باید یه جا بشینم دکتر گفته :تا 10 دورزه دیگه نباید دست به آب بزنم ناراحت خیلی برام سخت شده .

چند وقت پیش واسه مهرسا از اینترنت کارتون زی زی گولو رو خریدیم حسابی وابستش شده بود همش میشست تماشا میکرد .یه وقتایی هم به من میگفت : مادر خانمی به باباش هم میگفت : آقای پدر .با دیدن این کارتون خودمم یاد دوران بچگی افتادم . من خودمم عاشق این کارتون بودم.



5

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان کنجد
2 اسفند 91 20:23
سلام دوست عزیز
خیلی تلاش کردم با شما در نی نی گپ چت کنم اما نشد ظاهرا مشگل داره
اما تو لیست دوستان میذارم باشی هر وقت ان بودی باهم چت کنیم


باشه عزیزم منتظرتم
زینب &مجید
2 اسفند 91 20:27
چه عکسای خوشگلی
دختر نانازی مامانش ببوسش


مرسی شما لطف دارین
مامان دینا جون
3 اسفند 91 22:02
وای خدای من چقدر این عروسکمون توی این عکسا دلبر شده :میبوسمت عزیزکمX


مریم (مامان روشا)
4 اسفند 91 16:53
قربون دخمل خوش تیپم
مهسا جون ناراحت شدم برای دستات ایشالا زود زود خوب بشی
ی لحظه فکر کردم عکس خودتو همسری هستش
یادش به خیر منم این کارتون رو خیلی دوست داشتم


مرسی عزیزم لطف داری
مامان دینا جون
24 اسفند 91 1:20
دلم برای دخملی تنگ شده بود یه بار دیگه اومدم روی ماهش ببینم
مامی ندا
19 خرداد 92 23:12
سلاممممممممممممم وای عزیزم مهرسا جونمو ببین چقد لذت بردن از دیدن عکسااای خوشگلششششششش دلم براش یه ذره شده بود بوسسسسسس خوشگل خاله