مهرسا جونممهرسا جونم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
زندگی ما زندگی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

مهرسا جونم عاشقتم

دیوونه دوست دارم

1390/12/25 12:45
نویسنده : مهسا
925 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم بابایی امروز صبح که خواب بودی رفت سیرجان ماموریت.وقتی از خواب پاشدی گفتی مامان بابا کجاس؟

منم گفتم رفته کرمان .گوشیمو آووردی گفتی به بابا زنگ بزنم بابا که گوشیرو برداشت به بابا گفتی :بابا ترمونی(به کرمان میگی ترمون) بعد به بابا  گفتی بابا پسه(پسته) بخر من بخورم باشهههه (قربون باشه گفتنت برم که آخر هر جمله ای یه باشه میگی) بعدشم یه خافظ (خداحافظ)گفتیو قطع کردی دیگه گوشیرو به من ندادی. مهرسا جونم خیلی دوست دارم عزیز مامان الانم که دارم واست مینویسم تو مشغوله بهم ریختن کمدتی مامانی میدونی روزی چند بار من عروسکاتو میچینم دوباره میری چهار پایرو میاری از بالا تا پایین همرو میریزی. ولی وقتی بغلم میکنی دست میندازی دور گردنم میگی مامان دوست دارم همه ی خستگیم در میره.

 

 

ا 

 

دیروز رفتی تو cdها فیلم دو خواهرو پیدا کردی گذاشتی داشتی میدیدی منم خوابیده بودم اومدی منو صدا میکنی میگی  دیوونه دوست دارم (تو فیلم دیده بودی یاد گرفتی)خیلی ناز میگی  عشقم  دوست دارم روزی هزار بار بهم بگی دیوونه دوست دارم.

 1

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بابای مهرسا
25 اسفند 90 13:01
سلام مهرسا جون واقعا نازه حرف زدنشو بگو خیلی خوشکله (بابا ترمونی یه چند کیلو پسه بخر میخوام نوش جون کنم) سال نو پیشاپیش مبارک لبتون خندون ((خافظ))
بابای ملیسا
25 اسفند 90 14:12
با سلام .ممنونم که به وبلاگ ملیسا سر زدید . بنده شما رو لینک کردم
نیکی
25 اسفند 90 16:10
بچتون خیــــــلی نازه از طرف من ببوسینش
مامان آروین
26 اسفند 90 14:40
سلام ممنون از حضورتون شما هم کوچولوی ناز و دوست داشتنی دارید خدا حفظش کنه شما هم با افتخار لینک شدید
مریم(مامان روشا)
28 اسفند 90 0:31
ای جونم عاشق این حرفای با محبتشونم ...مرسی گلم به ما سر زدید شما هم لینک شدید با آرزوی بهتریها در سال جدید...
مامان حنا
28 اسفند 90 13:39
مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سنبل خوشبو مثل سیب خوش رنگ و مثل سکه با ارزش باشید سال نو مبارک عزیزم ممنون که لینکم کردی و اومدی پیشم منم لینکت میکنم امیدوارم سال خوبو خوشی رو در پیش رو داشته باشید
بابای مهرسا
28 اسفند 90 22:08
سایه حق سلام عشق سعادت روح سلامت تن سرمستی بهار سکوت دعا سرور جاودانه این است هفت سین آریایی نوروز مبارک