مهرسا جونممهرسا جونم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
زندگی ما زندگی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

مهرسا جونم عاشقتم

خیلی ناز خوابیدی عزیزم

1390/12/22 21:36
نویسنده : مهسا
823 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب خونه عزیز بودیم رفته بودیم کمک دایی رضا به خاطر پروژش که امروز قرار بود

تحویل بده عزیزدلم توام تا 5 صبح بیدار بودی  میگفتی خونه درست کن من بازی کنم

باشه .دیگه انقدر شیطونی کردی  دایی رضا کارشو ول کرده بود تورو بخوابونه ساعت 4

میگفتی دادا کمر بنال(آخه وقتی میخوای بگی بمال میگی بنال )دایی کمرتو مالید ما

هم فکر کردیم خوابت برده.وقتی اومدم ببرمت بخوابونمت چشماتم باز نکردی گفتی

دادا دست بنال. صبح اومدیم خونمون  انقدر خسته بودی من تو آشپزخونه بودم اومدم

دیدم عروسکتو گذاشتی زیر سرت خوابیدی.الهی قربون خوابیدنت برم عزیزم.

قربون خوابیدنت برم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله محمد
22 اسفند 90 13:53
دخترنازنازي شيطون چرا انقدر دير مي خوابي عزيزم؟ مراقب باش مريض نشي بلا شب موقع استراحته
mami neda
27 اسفند 90 17:35
سلام وای کلی ذوق کردم عکسای جدید دختر گلتونو دیدممممم از طرف من محکم بوسش کنید