مهرسا جونممهرسا جونم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
زندگی ما زندگی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه سن داره

مهرسا جونم عاشقتم

فرشته کوچک من

1393/11/16 10:07
نویسنده : مهسا
1,094 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم عزیزم فرشته کوچک من....

به تو که می نگرم همه زیبایی دنیا را هر آنچه وصف شدنی و هر آنچه توصیف ناپذیر است را یکجا می بینم...

در  تک تک لحظه های بودنم برایت سلامتی ،شادمانی ،موفقیت و سر بلندی آرزو می کنم.

دوستت می دارم بیش از آنکه در حجم اندیشه ها بگنجد از خدا می خواهم یاری ام کند تا به تو بهترین ها را بیاموزم و تو را هم آن سان که شایسته بهترینها هستی پرورش دهم....

پروردگارا مهربانا !زیباترین و برترین هدیه عمرم را تو به من دادی ،آنرا بر من ببخش وهمراهم باش تا رساندن فرشته من بر اوج قله های موفقیت......

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان الهام
20 اسفند 93 19:58
فرارسیدن ماه خرید هول هولکی بدو بدوهای الکی بشور و بسابهای بیخودکی شستو شوهای زیادکی برتمام بزرگ بانوان ایرانی دست تنها مبارک ....